Sol·licitada l’acreditació
L’aparició i aplicació de les vacunes ha estat una de les grans contribucions a la salut de la població, demostrant un elevat impacte en el control i eradicació de malalties durant tots aquests anys.
Les estratègies de vacunació s’han centrat en la infància, aconseguint altes cobertures de vacunació, però l’augment de l’esperança de vida i del percentatge de persones grans al nostre país posa de manifest la necessitat de posar més èmfasi en la vacunació de l’adult.
Aquest canvi implica que els farmacèutics es formin i actualitzin per conèixer les vacunes que se’ls pot recomanar en funció de l’edat i les condicions patològiques. Així mateix, molts pacients tenen prejudicis sobre les vacunes que es poden resoldre a les oficines de farmàcia.
Amb la col·laboració de GSK en labors de difusió

Farmacéuticos/as de Oficina de farmacia.
Accés lliure i flexible als continguts del curs per aprendre al teu ritme amb total autonomia. Inclou vídeos i materials didàctics interactius que faciliten la comprensió i la retenció dels continguts.
Combina la resolució de casos pràctics autoformatius, contingut multimèdia i l’aprenentatge col·laboratiu entre els participants a través dels fòrums de discussió.
Per superar el curs cal revisar el 100% del contingut, participar als fòrums de discussió, completar els casos pràctics i resoldre els tests d’avaluació amb un mínim del 80% d’encerts.
L’equip tècnic d’Àgora us acompanyarà en el seguiment del curs i resoldrà els dubtes tècnics que puguin sorgir.

Inmunólogo, catedrático de universidad y divulgador científico español, miembro de la Sociedad Española de Inmunología. Licenciado y doctor en Biología en la Universidad Complutense de Madrid.
Doctora de Médico de Familia y directora del C.S. Isla de Oza. Responsable del grupo de vacunas de SEMG. Perteneciente a diferentes Grupos de la C.S de Madrid para la revisión de la cartera de Servicios entandarizados de Madrid. Perteneciente a la plataforma VPH Madrid. Co-responsable de VPH en AP de SEMG Madrid. Perteneciente al grupo de Neumoexpertos

Dra. en medicina y cirugía por la UCM. Especialista en medicina preventiva y salud pública y jefe se servicio de medicina preventiva del Hospital Universitario 12 de Octubre. Profesora asociada de la Facultad de Medicina de la UCM

Farmacéutica del CIM del COF de Sevilla. Coordinadora de vacunas del Consejo Andaluz de COFs. Tesorera de la AEV. Miembro de la Comisión Asesora de Vacunas de la Consejería de Salud de la Junta de Andalucía. Miembro del GAVAG y del grupo de trabajo de Inmunología y del comité científico de SEFAC.

Farmacéutica comunitaria. Coordinadora del grupo de trabajo de inmunología y enfermedades infecciosas de SEFAC. Tesorera delegación SEFAC Asturias. Vocal de investigación GT de medicamentos de uso animal

Vocal de ejercientes en oficina de farmacia en funciones del COF de Madrid. Miembro de la AEV, del grupo de trabajo de Enfermedades Infecciosas e Inmunología de la SEFAC así como del Comité Científico de la SEFAC.
Opinions
Descubre la opinión que nuestros alumnos tiene sobre nosotros y cómo han valorado el programa formativo
interes
Cursos sobre farmacología.
Todo me ha parecido muy correcto y completo
sí necesario, completo
Cualquiera que amplie mi formación y me ayude a mejorar mi servicio al paciente en la farmacia.
quizás por decir algo, un poco más de tiempo para poder realizar el curso
Muy completo
Ninguno
Suplementos y recomendaciones para deportistas
s
ninguno
Lo recomendaría porque es muy interesante.
Ahora mismo no sabria decir
Es nuestra labor informar a los pacientes sobre los aspectos de la vacunación
Diabetes, nutrición